Για το σκοπό αυτό οι υφιστάμενες διαδικασίες όπως έχουν διαμορφωθεί είναι ως εξής:
α. Άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με τους ενοικιαστές που καθυστερούν την πληρωμή τους
β. Αποστολή σχετικής επιστολής σε ένα μήνα από την ημερομηνία που θα έπρεπε να είχαν καταβληθεί το ενοίκιο
γ. Ενημέρωση της Διαχειριστικής Επιτροπής για τους ενοικιαστές που καθυστερούν την πληρωμή των ενοικίων τους
δ. Προφορική συμφωνία του Γενικού Διευθυντή με τους ενοικιαστές που καθυστερούν την πληρωμή των ενοικίων τους
ε. Αν όλα τα πιο πάνω δεν υφίστανται τότε κατατίθεται αγωγή στο δικαστήριο
Σε κάθε περίπτωση ετοιμασίας νέου ενοικιαστηρίου συμβολαίου, ζητείται γραπτώς η άποψη ειδικών συμβούλων αναφορικά με το ύψος των ενοικίων της αγοράς για το συγκεκριμένο γραφείο/κατάστημα. Το έγγραφο αυτό θα πρέπει να παρουσιάζεται στην Διαχειριστική Επιτροπή πριν τη λήψη της σχετικής απόφασης
Σε κάθε περίπτωση ετοιμασίας νέου ενοικιαστηρίου συμβολαίου, ζητείται γραπτώς η ετοιμασία αυτού από τους νομικούς μας συμβούλους