Πολιτική
Η πολιτική μέσα από τον οργανισμό είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής δραστηριότητας.
Στόχοι
Οι στόχοι είναι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι. Η πολιτική του Ταμείου αναθεωρείται σε ετήσια βάση και καθορίζει τους μακροχρόνιους στόχους. Οι στόχοι υλοποιούνται από το ανθρώπινο δυναμικό του Ταμείου.
Επιμετρήσεις
Στα άτομα στελέχη του Ταμείου κατανέμονται αναλόγως των αρμοδιοτήτων και τον διαχωρισμό εργασίας, τα οποία επιμετρούνται από τον Γενικό Διευθυντή και τον Διοικητικό Γραμματέα. Η πείρα υποδεικνύει ότι όταν καθορίζονται ξεκάθαρες ευθύνες, οι εργασίες εκτελούνται άριστα και με πάθος από τα στελέχη του Ταμείου.
Εξειδίκευση
Το προσωπικό του Ταμείου εξειδικεύεται το κάθε ένα στο τομέα του. Το λογιστήριο, το τμήμα εισφορών και αναλήψεων, το τμήμα δανείων και επιταγών, το τμήμα διοίκησης του Ταμείου εξειδικεύονται σε συγκεκριμένες εργασίες που αποτελούν όλες σημαντικά συστήματα για την καθολική λειτουργία του Ταμείου.
Εκπαίδευση
Η εκπαίδευση είναι το σημαντικότερο συστατικό που αποδεικνύει την ποιότητα της υπηρεσίας που το Ταμείο προσφέρει. Η συνεχής και έγκαιρη εκπαίδευση σε όλα τα τμήματα και σε όλα τα στελέχη είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ορθή λειτουργία του Ταμείου. Τα σεμινάρια, οι παρουσιάσεις και η εκπαίδευση είναι καθημερινά στο πρόγραμμα του Ταμείου. Οι γνώσεις είναι το πρώτιστο συστατικό που φέρνει την επιτυχία σε ένα οργανισμό.
Επικοινωνία
Η σωστή επικοινωνία μεταξύ τμημάτων και διοίκησης του Ταμείου είναι καθοριστικά για την επιτυχία της επιχειρηματικής διαδικασίας. Στην διαδικασία αυτή υπάρχουν τρία συστατικά:
1. Οι πληροφορίες που παρέχονται από την Διοίκηση
Οι πληροφορίες της διοίκησης υποβοηθούν στην διαχείριση των διαδικασιών, να παρέχουν συνεχείς πληροφορίες που αφορούν αρχές, κώδικες συμπεριφοράς και στοιχεία που αποδεικνύουν την απόδοση σε σχέση με τους ολικούς στόχους του Ταμείου
2. Εξειδικευμένες πληροφορίες (έρευνες, ανάλυση, κ.τ.λ.)
Οι εξειδικευμένες πληροφορίες είναι αναλυτικές και προσφέρουν στους λειτουργούς την διαδικασία σε κατοπινά επίπεδα. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται ούτως ώστε να συλλέγονται γνώμες από όλους, οι οποίες υποβοηθούν στην χάραξη καθολικής πολιτικής.
3. Πληροφορίες που παρέχονται από τα στελέχη
Οι πληροφορίες που παρέχονται από τα στελέχη είναι σημαντικές στο να κατανοούν οι πάντες την πολιτική της εταιρείας, τις διαδικασίες και τις μελλοντικές εξελίξεις.
Έλεγχος
Το Ταμείο χρησιμοποιεί καθορισμένες διαδικασίες για να επιβλέπει την πορεία των υφιστάμενων διαδικασιών και την δημιουργία συστημάτων βελτίωσης. Ο έλεγχος υποδεικνύει τυχόν αδυναμίες και προβλήματα και δίνει δυνατότητα στην εταιρεία να προβαίνει σε βελτιώσεις και άμεσες διορθώσεις.
Βελτιώσεις
Στο τέλος κάθε μήνα, τριμήνου, χρόνου, το Ταμείο λαμβάνει τις πληροφορίες από όλο τον κύκλο των συστατικών στοιχείων. Τα αποτελέσματα αποστέλλονται στη Διαχειριστική Επιτροπή η οποία επιλαμβάνεται οποιανδήποτε τυχόν προβλημάτων και αναπροσαρμόζει την πολιτική του Ταμείου. Η χρήση του Total Quality Management σε όλα τα επίπεδα, βελτιώνει την καθολική πορεία του Ταμείου.
Οι διαδικασίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού χρησιμοποιούν τις πιο θεμιτές και Δημοκρατικές μεθόδους. Οι υπάλληλοι εργάζονται σκληρά και επιτυγχάνουν τους στόχους τους.
Πρότυπα
Είναι πολύ σημαντική η ομοιόμορφη παρουσίαση του Ταμείου προς τα έξω:
- Γραμματοσειρά για όλα τα κείμενα είναι Arial με μέγεθος γράμματος 11.
- Η υπογραφή για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι για όλους πάντοτε η ίδια.